Strona główna / FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy trzeba się zalogować aby złożyć zamówienie?

Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

W takim celu prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie lub mailowo). Dokonanie zmian w zamówieniu jest możliwe jedynie do momentu gdy przesyłka nie została nadana.

Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?

Tak, ze strony sklepu otrzymają Państwo powiadomienie mailowe w dniu wysyłki oraz numer przesyłki w celu śledzenia.  Dodatkowo, firmie kurierskiej zostanie przekazany Państwa adres mailowy oraz nr telefonu.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, zamówienie może zostać odebrane osobiście po otrzymaniu mailowego bądź telefonicznego potwierdzenia gotowości zamówionych produktów do odbioru. Przy składaniu zamówienia trzeba wybrać wybrany Nasz punkt. Można zapłacić przy składaniu zamówienia lub na miejscu gotówką lub kartą.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, aby otrzymać fakturę należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT.

Czy mogę anulować błędnie złożone zamówienie?

Tak, w takim celu prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie bądź mailowo). Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przekazania zamówienia firmie kurierskiej.

Czy promocje/kupony łączą się ze sobą?

Produkty promocyjne nie podlegają dodatkowym kodom rabatowym. Na jeden zakup można wykorzystać jeden kod rabatowy.

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Tak, produkt fabrycznie zapakowany podlega zwrotowi 14dni od zakupionego towaru. W takiej sytuacji proszę o kontakt telefoniczny. Po otrzymaniu towaru zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe.

Jaki jest koszt przesyłki?

Przy zakupach za minimum 300 zł Twoją paczkę na terenie Polski dostarczymy za darmo.

Dla zakupów poniżej 300 zł  opłata za przesyłkę wynosi:

  • InPost (przedpłata) - 13,00 zł
  • InPost (za pobraniem) - 16,00 zł
  • Paczkomat (Przedpłata) - 9,99 zł
  • Odbiór osobisty w Naszych punktach - Bezpłatnie

Interesuję mnie odbiór osobisty, gdzie mogę odebrać zamówienie?

Posiadamy cztery punkty gdzie można odebrać zamówienie osobiście:

  • Strefa Supli Piłsudskiego 95, Łódź
  • Strefa Supli Więckowskiego 48, Łódź
  • Strefa Supli Zarzewska 1, Łódź
  • Strefa Supli Stary Rynek  8, Pabianice

Czy wysyłacie za granice?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny aby wybrać jak najlepszą formę przesyłki i poinformować o kosztach, ponieważ kosz wysyłki zagranicznej zależny jest od kraju oraz wielkości przesyłki.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Zamówienia złożone do godz. 15:00 realizujemy tego samego dnia. Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy. Z doświadczenia wiemy, że większość paczek wysłanych za pośrednictwem InPost dociera do Klientów w ciągu 1-2 dni roboczych. 

Jakie są formy zapłaty za zamówienie?

  • Płatność dokonujmy przez PayU gdzie mamy do wyboru: Przelew Bankowy, BLIK lub Płatność Kartą
  • płatność za pobraniem u kuriera