Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta.

W takim celu prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie lub mailowo). Dokonanie zmian w zamówieniu jest możliwe jedynie do momentu gdy przesyłka nie została nadana.

Tak, ze strony sklepu otrzymają Państwo powiadomienie mailowe w dniu wysyłki oraz numer przesyłki w celu śledzenia. Dodatkowo, firmie kurierskiej zostanie przekazany Państwa adres mailowy oraz nr telefonu.

Tak, zamówienie może zostać odebrane osobiście po otrzymaniu mailowego bądź telefonicznego potwierdzenia gotowości zamówionych produktów do odbioru. Przy składaniu zamówienia trzeba wybrać wybrany Nasz punkt. Można zapłacić przy składaniu zamówienia lub na miejscu gotówką lub kartą.kordiona

Tak, aby otrzymać fakturę należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT.

Tak, w takim celu prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie bądź mailowo). Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przekazania zamówienia firmie kurierskiej.

Produkty promocyjne nie podlegają dodatkowym kodom rabatowym. Na jeden zakup można wykorzystać jeden kod rabatowy

Tak, produkt fabrycznie zapakowany podlega zwrotowi 14dni od zakupionego towaru. W takiej sytuacji proszę o kontakt telefoniczny. Po otrzymaniu towaru zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe.

Przy zakupach za minimum 300 zł Twoją paczkę na terenie Polski dostarczymy za darmo.

Dla zakupów poniżej 300 zł  opłata za przesyłkę wynosi:

  • InPost (przedpłata) - 14,99 zł
  • InPost (za pobraniem) - 19,99zł
  • Paczkomat (Przedpłata) - 11,99 zł
  • Paczka Orlen - 9,99 zł
  • Odbiór osobisty w Naszych punktach - Bezpłatnie

Posiadamy cztery punkty gdzie można odebrać zamówienie osobiście:

  • Strefa Supli Piłsudskiego 95, Łódź
  • Strefa Supli Więckowskiego 48, Łódź
  • Strefa Supli Zarzewska 1, Łódź
  • Strefa Supli Stary Rynek  8, Pabianice

 Akordiona

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny aby wybrać jak najlepszą formę przesyłki i poinformować o kosztach, ponieważ kosz wysyłki zagranicznej zależny jest od kraju oraz wielkości przesyłki.

Zamówienia złożone do godz. 13:00 realizujemy tego samego dnia. Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy. Z doświadczenia wiemy, że większość paczek wysłanych za pośrednictwem InPost dociera do Klientów w ciągu 1-2 dni roboczych.

  • Płatność dokonujmy przez PayU gdzie mamy do wyboru: Przelew Bankowy, BLIK lub Płatność Kartą
  • płatność za pobraniem u kuriera
  • Płatnośc PayPo (zapłać za 30dni)